ABDC och träning.

Satte på MTV innan och vad var det det där? Jo, Americas Best Dance Crew! :D Jag har inte sett det på länge men åh så bra det är! Supreme Soul är bäst. JabbaWockeez är dock bättre, men de har redan vunnit förra säsongen. Har satt inspelning på det programmet två dagar framåt nu + EMA 2009. :) Så jag har lite att titta på nu i ett par dagar. Haha. ^^ Samtidigt som jag tittade på det så tränade jag. Trampade lite på träningsmaskinen. Vill man ha fast rumpa och lår så får man ju ligga i lite. Musklerna försvinner snabbt om man inte håller igång. Och så känner man sig smått bra till mods med såklart. Det är det bästa, och känner ännu mer motivation att fortsätta.

Men nu måste jag fortsätta titta på MTV. Måste se vem som åker ut. bye!

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback