Analysera...

Sitter just nu på mediekunskapen och analyserar tidningen Cosmopolitan. Det är ganska jobbigt för det är väldigt många punkter som ska göras. Och jag har knappt gjort hälften.. Detta kommer inte sluta bra alltså. Tydligen ska vi vara klara på fredag med... Fan.
Just nu ska jag analysera ett reportage, det är visst inte så lätt som det låter. Jag hatar verkligen mediekunskap! Det är inte roligt alls och man gör absolut inga roliga saker. Man bara läser om tidningar, alltså kvällstidningar, dagstidningar bla bla bla, i tidningar, analyser, gör tidningar. Ett väldigt ointressant ämne.
 
Johan glans säger något liknande:
-Näe, men det är faktiskt fruktansvärt ointressant! *ler stort*

Prov på fredag med. I mediekunskap. Självklart. Fuck it.
/S.


Kommentarer
Postat av: Lucas "Dracc" Eriksson

Jag kan hjälpa dig! :D <3

2009-11-10 @ 14:32:54
URL: http://dracc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback