Arbetsmiljö & säkerhet

Ja... Ämnet är inte överdrivet roligt om man säger så. På denna lektionen ska vi mäta ljus i klassrum och likande för att se om ljuset är okej i skolmiljön. -_- Iofs kom jag till skolan nyss. Jag stack från ensamblen halv 9 för jag skulle till sjukhuset och kom tillbaka vid halv 11 ungefär och här sitter jag och läser om "Planering av ljus":

Dagsljuset är grunden för skolans belysning. Alla undervisningslokaler ska planeras så att dagsljuset under den ljusa delen av året och dygnet tillgodoser ljusbehovet och uppfyller höga krav på synbarhet, rumslighet och atmosfär.

Jag antar att det är minst två som undrar vad jag gjorde på sjukan. Jag hade undrat iallafall.
Jag var där och beställde nya P-piller och pratade en massa massa med en barnmorska om tonårsproblem. Ni vet alla dehär I-landsproblemen. Haha Näe, men allt möjligt som jag gått och tänkt på. Så passade på att fråga när jag ändå var där. Inte ofta man är det.

När jag kommer hem idag ska jag:
Duscha
Äta
Städa rummet
Få tag på Andreas och vara med honom tror jag. (:


Kommentarer
Postat av: cilla

syftade du på oss när du skrev "minst 2" ? :)haha.

2009-11-10 @ 11:05:18
URL: http://cillala.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha egentligen inte, men nu när du skrev det så, ja. Det tänkte jag. x)

2009-11-10 @ 13:35:58
Postat av: cilla

haha jaså ;) nemen sophie då :D

2009-11-10 @ 14:00:14
URL: http://cillala.blogg.se/
Postat av: Carl Lucas Jesper Eriksson

Jag saknar dig med. :( <3

2009-11-10 @ 14:32:20
URL: http://dracc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback