Dags att gå ifrån datorn.

Nuuuu ska jag sova tror jag. Iallfall inte sitta vid datorn mer. Jag är trött...
Imorgon ska jag försöka få tag på Robin igen. Han kommer väl vara bakfull som fan, men han får skylla sig själv. Jag SKA dricka kaffe med honom. :D Om inte det så vet i fan.. Då får någon hämta mig så jag INTE sitter hemma imorgon heller. POFFE, hör av dig imorgon (lördag). Okej?
Rebecca Andersson kan också få höra av sig när hon vaknar. Jag vill ha ditt sällskap.

Nu ska jag käka nåt. eller dricka lite apelsinjuice, sen slänga i en film i datorn och se den och somna till den.
Puss! /S.


Kommentarer
Postat av: Lucas "Dracc" Eriksson

Förlåt att jag inte svarade, men jag sov. :( <3

Sov du gott älsko? :*

2009-11-28 @ 08:07:17
URL: http://dracc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback