Det går framåt.

Äntligen känns det som att allt går på rätt väg. Men igår var jag inte mycket för världen! Hade mellan 39-41° feber hela dagen, hostade som en idiot, ont i halsen som aldrig förr och ont i hela kroppen. Jag åt en köttbullemacka vid 9tiden på morgonen sen kunde jag inte få ner mer. För ju längre dagen gick, desto sämre blev jag. Tack morfar som kom ner med två 500mg Ipren till mig. Utan dom vet jag inte hur jag hade mått. Fick ned febern lite då med.
Och nåt som är mindre mysigt är att jag har inte tvättat håret sen lördags kväll. Så idag när jag vaknade var det äckligt som fan... Men nu sitter jag här helt nyduschad. :D Så skönt! + en ansiktsmask med. Huden i ansiktet var torr och typ... förstörd för att jag inte orkat bry mig om den, så nu får den en snäll behandling. :P
Jag kan också erkänna att jag hellre hade varit frisk och varit i skolan än att vara hemma och må så dåligt som jag gjort. men men! Imorgon ska jag försöka vara tillräckligt frisk att gå till skolan. Bara hostan försvinner så kommer jag. Inte speciellt mysigt att gå och hosta så som jag gör, bland massa folk och riskera att de blir lika sjuka som jag varit de senaste dagarna. Det konstig är att i söndags kväll mådde jag prima. Typ. var bara lite extra trött än vad jag brukar annars ingenting konstigt. Men på måndags morgonen... Oh... Då var jag inte tuff när jag vaknade av att jag hostade till och det kändes som att halsen skulle gå av. Fyfan alltså. Det gr knappt att föreställa sig.
JAJA Sluttjatat om mig! Haha

Nu ska jag äta glass,  titta på Mtv och försöka bli frisk. Men innan jag säger hejdå MÅSTE jag lägga in den här låten. Fyfan vad bra den ääär! Älskar den.
Och ehm... Chris är ju lagom snygg med... ;) Njut!
bye!


Kommentarer
Postat av: Lucas "Dracc" Eriksson

Skönt att höra att du är på bättringsvägen ju. <3 :)

Låten är skön, men jag stör mig på att grafittin i början inte ser ut på samma vis som han spraya den. :P

2009-11-18 @ 15:03:06
URL: http://dracc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback