Fasen.

  • Jag skulle gått till skolan idag var det tänkt, men vid halv 7 slängde jag mig i sängen och somnade med en gång. Skulle gått till bussen kvart i 7...  Vaknade igen runt halv 2. Haha Jag mådde inte bra som jag trodde alltså.
  • Läste på din blogg med Cilla, att du och Kristian skulle till Ullared. Fy vad fuskigt! :O Jag vill med dit. Om inte annat så behöver jag åka dit. Det  verkar som att hela Ljungby ska dit nu. På facebook står det överallt!  Jag vill med. :(
  • Det märks att man bor öde eftersom det inte kommer sådan information till mig. Jag har missat julmarknader, vårmarknader och julskyltningar flera gånger bara för att vi bor här. hatar det verkligen. Jag vill bo i en egen lägenhet. NU.


Kommentarer
Postat av: cilla

Jappjapp vi ska dit. :) hihi.

2009-11-26 @ 17:16:13
URL: http://cillala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback