Helvetesjävlaskitfanfitta

Fick inte gå till skolan idag HELLER för mamma! Hon sa att eftersom jag fortfarande gick på Ipren så var jag ju inte frisk, utan bara är jag käkade Ipren, så jag fick inte gå idag. Förlåt Malin och Oscar! NI två får sällskapa varandra på föreläsningarna idag. Förlåt... Men mamma sa detta för några minuter sen och jag var nära att åka med bussen, förlåt. :/ Någon av i klassen får gärna berätta vad det var för föreläsningar sen. :)

Men ska läsa svenskan vi hade tills i månsdags, så jag gör lite nytta iallafall.
Nu ska jag lägga mig först och främst och sova lite till. Första natten nu jag kunnat sova hela natten. typ. Har hostat några gånger men... Det dög. :)
Puss/ S.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vi har ny svenska tills på måndag nu.. kommer dock inte ihåg vilka sidor. typ 46 till 49 =)

2009-11-19 @ 07:12:54
URL: http://jasminejohanssons.blogg.se/
Postat av: Lucas "Dracc" Eriksson

Typ, sov gott och bli bättre snart. (L)

2009-11-19 @ 07:48:26
URL: http://dracc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback