Hemma igen & detaljerad julstädning på G.

Då var man hemma igen från Robin. Snart blire att julstäda. :D
  • Jag  måste berätta en grej. Haha I fredags var han  ju på studentfest. Vet ni vad han tänkte gör 1- halv 2 på natten? Han tänkte skaffa skjuts hem till mig och klampa in hos mig vid 3tiden. Hahaha Hur crazy hade inte det varit? Vaknat av en full Robin som knackar på fönstret och skrattar och har sig. Haha Det hade varit roligt. ^^ Vilka idéer den killen har alltså.

  • Sen igår när jag och robin tittat på film så blev jag äckligt chokladsugen, så jkag tvingade honom att följa med till Maxi och köpa det. Dock så blev det 4 påsar Haribo-godis med. (A) Ja, vi är tjocka.
    Vi tittade på Eurotrip, Köplust (Needfull things), 9 & en halv vecka och lite av Natural Born Killers. Dock ville Robin knappt se på den med mig bara för att jag sa att det är nice med massmördare. Haha Han var rädd att jag skulle mörda honom i sömnen. xD Stackars pojke... Vi drack julmust med, men robin kallade det Christmas Must. Och när det inte var någon kolsyra kvar så var det bara Christmas. :P Det var gott. mums!
    Och idag på morgonen så gjorde han självklart frukost på sängen, men på ett villkor; att han fick en puss på kinden. Haha Det fick han. Jag ville inte gå ner nyvaken och morgonfrissa till hans far. xD Det blev kaffe med
    två mackor med skinka + en kelen liten kitten Shirly att gosa med. Hihi

  • Nu denna eftermiddag ska jag städa klart allt smått på mitt rum. Alla jobbiga smådetaljer. Städa skrivbordet (som jag kom på att jag vill måla svart), städa sminkstället, byta sängkläder och... dammsuga en gång till. Sen ska jag leta upp alla mina egna julsaker och pynta. :D
    Om jag orkar och har lust ska jag ta julfoton med. :D Hoppas bara jag hittar min mysiga tomteluva. :)
    Näe nu måste jag börja städa så att det händer något! Jag ska ta kort sen på det. Ska tända mina 14 ljus på rummet med.

    Puss /S.


  • Serious poke on you Paula. motherfucker..


    uhm... okay?


    Poke on yoooou back, Sosso!
    Jag och Paula hade alltid roligt på fotografisk bild A i 1an. ^^


Kommentarer
Postat av: Paula

fan vad jag saknar det! vi gör aldrig något kul :(

2009-11-29 @ 16:38:19
URL: http://paulandrea.blogg.se/
Postat av: Sophie

Näe... Jag saknar det med. Du får la kommer till media i vår när vi ska ha digitalt i foto B? :) Hihi

2009-11-29 @ 17:20:14
URL: http://sophiegoesbad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback