hemma igen till allt bråk och djävulskap.

  • Min bror och far är så himla elaka. Jag precis HATAR insekter och spindlar. Så var det så att det satte sig en fluga på mammas arm och den flög inte iväg hur mycket hon än flängde med armen. Så tar Simon (bror min) flugan i handen och det äcklade mig så jag gick skrikande där ifrån... Vet ni vad han säger sen den jävla ungen?!
    - Hehehehehehe jag kastade flugan efter dig *skrattar elakt*
    Då börjar både han och pappa skratta och jag skriker och skäller ut dom om hur mycket jag äcklas av sånt. Då säger pappa bara:
    - jaja.. det var inte så farligt. *skrattar vidare*
    Och så har han sagt i hela min uppväxt. Vare sig jag ramlade ner från sängen när jag var mindre eller klämde mig i en dörr... "Jaja, det var inte så farligt." Han kör hårt på den. -_- Gubbfan alltså. Jag skriker för fasen högt om jag ser en spindel hänga i taket eller trampar sönder en flugjävel... Hatar dom när dom gör så. Det hjälper inte mot min fobi direkt. Blir så trött.
  • Jag har fått skoskav av mina supermjuka nya pumaskor. Rolig information till Intresseklubben tänkte jag.
  • Vi ska äta pommes och kebab nu. :D Mums! säger jag bara. Friterade pommes med. De badar i matolja och bara suger åt sig allt jävla fett.. Men gott är det då fan!

    brb, MAT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback