Imorgon älskar jag torsdagar

Vet ni varför? Jo, för att vi ska få vara lediga på fredag pga att vi haft öppet hus på skolan måndag och imorgon. :D Dock var jag ju inte där i måndags, men hoppas jag går vara ledig ändå. Festa imorgon gott folk? Disko inferno Poffe? :D

Och här kommer en trailer på Midnight Meat Train. En skräckfilm. Såklart.



Asylum. En riktigt bra skräckfilm. Love it. Men också lite småäcklig på sina ställen.


The Uninvited. Också en skitbra film. Den är perfekt om man gillar hoppa-till-scener. :P Alla borde se den.



The Proposal är en komedi och den är förbannat rolig! Haha! Vissa scener skrattade jag flera minuter efteråt till. xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

disco inferno

2009-11-19 @ 00:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback