Jag orkar inte längre!

Fyfan vad jag hatar att åka bussen till skolan! Är tvungen att åka till skeen, vänta i skeen, hoppas på en annan buss i skeen. Allt är i skeen! Och för varje gång jag kommer dit, varenda morgon, får jag ont i magen och önskar att jag bara kunde sjunka igenom marken. Och detta är inget jag väljer att göra och känna. Skeen har liksom blivit ett dåligt ställe sen vi gjorde slut. Och det värsta är att jag slutar aldrig bli arg, ledsen, besviken, irriterad och sur heller, utan så har det varit sen den 20e september nu.
Som sagt; Jag är så jävla trött på att bara arg nu! Jag orkar inte vara ledsen! Jag BORDE inte vara ledsen/arg längre. Bara det att det sitter djupt... Att han inte alls behövde bearbeta två år, utan skaffar en ny efter tre veckor. Det är det som stör mig mest. Ledsen att ni behöver höra detta, men bloggen har jag för att skriva av mig ibland. Dock behöver ni inte läsa hela inlägget om ni inte vill... hehe

Men idag åker jag med pappa till stan iallafall. Han börjar 8 och jag kommer åka med honom så mycket jag kan.
Ska göra mig i ordning nu.
Bye. /S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vissa skaffar ju ny innan man gör slut...

2009-11-09 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback