Jobbig dag...

Idag har varit ganska jobbig. Dock vill jag inte säga vad som gjort det på det viset, jag vill helst bara glömma allt. Så mer än så ska jag inte skriva. Plus att ju mer ni frågar, ju mer irriterad blir jag och mer tänker jag på det. Ni får reda på det i sinom tid. Promise.

Jag såg klart en film för en stund sen som heter Imse vimse spindel. Gissa vad DEN filmen handlade om... Jag trodde jag skulle dö av adrenalinkick alltså! Under hela filmen satt jag och skrek. Haha! Jag skrek bl.a "Men nej! Nej akta! Spindeln är ju där! Ååh pucko" osv osv... Fyfan för spindlar säger jag bara. </3

Haha En rolig grej är att Robin kommer till mig ikväll. xD En spontangrej. Så... Ja. Trevligt med sällskap faktiskt. :)
Så nu ska jag snabbstäda på mitt rum så det inte ligger kläder överallt och sätta på mig kläder. :)

Puss /S.

Kommentarer
Postat av: jonna

Hej! fin blogg. Kolla gärna in på min sida och läs samt kolla på videon & kommentera om vad du tror & tycker om den kommande ''jordens undergång 2012'' som det pratas så mycket om! =)

2009-11-01 @ 22:49:55
URL: http://jonnavkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback