Mikael Strömberg = saknad.

Lilla Micke... Saknar dig.

Ett minne jag nog aldrig kommer glömma var när jag var med honom för två somrar sedan. Vi var hos honom och så fick vi rycket att ringa ihop några stycken och dra till Mjälen och bada. Vi var där från förmiddag till långt in på eftermiddagen.
Självklart smörjde jag inte in mig för jag ville bli "brun"... Mm, förbannat smart av mig. Verkligen. haha!
För ni förstår... när jag och Micke kom hem till hans lägenhet på kvällen var både min rygg, nacke, lår ja hela baksidan av kroppen, helt röd.  Framsidan var inte helt okej den heller. Knallröd över brösten, ansiktet, låren. ALLT. Haha
Och så sa jag till micke: jävlar vad jag bränt mig! Men  det gör inte ont! *happyface* Mhm... trodde jag.
Ju fler timmar som gick, ju mer ont fick jag. Jag tog av mig till bikini och frågde hur jag såg ut på ryggen. vet ni vad han gjorde då?! xD Han började gapskratta! Så elakt. Jag kollade mig i spegeln och fick nästan en chock. HELT röd var jag. Och flyttade jag på bikinin så var det kritvitt. Hahaha Najs. ^^

Näe USCH vad jag saknar den killen alltså! Så många roliga och galna minnen jag och den killen har... Vi stod alltid på raggen på sommaren och spelade musik, satt i bagaget och typ vibrerade av basen. Hahaha Och var vi inte på raggen så åkte vi runt med alla rutor nere och musiken på högsta. Det är nästan så man blir tårögd av det ju.
Jag hoppas fan jag och han börjar träffas igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback