Mumma!

  • Sitter och dricker vaniljkaffe. <3 Det är godare än det låter. Älskar man kaffe, älskar man vaniljkaffe. Väldigt juligt kan man säga. (dock är jag inte helt hundra på om det är två L i vanillia)
    Jag är väldigt glad idag. Jag vet inte helt varför, men är iallafall glad för att jag och Tim har börjat prata igen. Vi gick i samma klass 7an - 9an och den klassen stod varandra nära men när vi började gymnasiet splittrades vi vilket ledde till att man slutade prata med många av dem. :(

  • Vad ska man göra ikväll då? Jag vill ju vara med L. , men det går ju inte. Jag får vänta en vecka. Typ. Jag sitter på picnik ock leker lite, men alla de roliga och bra bilderna att göra om/leka med är ju slut. :P Ge mig bilder att göra fina, juliga eller fixa-färgerna-hjälpa? :)


Kommentarer
Postat av: Lucas "Dracc" Eriksson

Kontakt-upptagande är alltid kul, om man har någonting att prata om. :D

Huhu, jag är en hemligmakare! :D <3

Om en vecka och någon dag tycker jag du ska vara härhärhär så jag får pussa på dig! :O <3

2009-11-25 @ 19:19:22
URL: http://dracc.se
Postat av: Sophie

Det är du allt! :o Typ bäst på det med. haha <3

Jag hoppas mest av allt att jag kommer vara hos dig då. :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-25 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback