Sista november idag.

Snart kommer Robin. :D Han kör från stan nu. :) Och så är det den sista november idag, och det betyder att imorgon får man öppna första luckan i chokladkalendern. :D Hihi Choklad. <3
Efter skolan kollade jag runt lite på stan ,"råkade" komma in på Lindex till underkläderna... Gissa vad som fanns där och som jag blev störtkär i? :D :D :D :D

Denhär! IIIHH! Älskar den. Den fanns bara i M och jag har lite större bröst än så så jag får vänta tills de större storlekarna kommer. Då jävlar! Kostar bara 150 spänn typ. Asnajs... (A)

Men nu ska jag ta en snabbdusch innan han kommer.
Puss/ S.

Kommentarer
Postat av: Lucas "Dracc" Eriksson

Men snablarns vilken partypryl! :D

2009-11-30 @ 18:51:23
URL: http://dracc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback