Sjuk- ont i halsen som fan

Igår hade jag ytterst lite ont i halsen och idag när jag vaknade hostade jag till och trodde att jag att halsen skulle gå av. Fan vad ont det gjorde! Så stannade hemma idag, även fast jag helst inte vill vara borta från skolan...
Så idag vid halv 10 när jag vaknade igen åt jag två köttbulle-mackor med honungste. Det är det enda jag ätit idag. har dock druckit två koppar te till sen dess och massa Strepsils jordgubb.  Just det! Hat tittat på några filmer med; Music & Lyrics, The Bone Collecter och nån av Tsatsiki-filmerna.

Nu har jag ont i halsen igen... Ska duscha nu sen försöka få hit andreas så man kan få upp humöret lite.  Om inte det så får jag väl lägga mig fanmför tvn igen som alltid...



Kommentarer
Postat av: Lucas "Dracc" Eriksson

Krya på dig har jag ju sagt! :@ :P



Haha, vår middag på Åhmans var ju sååååå romantisk.. :$

Bättre var tacosen ute i stugan.. (a)

Saknar dig med honey! <3

2009-11-16 @ 16:45:18
URL: http://dracc.se
Postat av: Sophie

Jag försöker!



Haha det var den väl? xD Näe kanske inte...

Tacosen i stugan var HUR MYSIGT SOM HELST. Tänk om vi kunde göra så varje dag... Göra maten ihop, äta den ihop, diska ihop. :P åh...

<3

2009-11-16 @ 19:21:22
URL: http://sophiegoesbad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback