Snart sova känner jag.

Mums! En chokladboll och så Christmas Must till det. Det är grajer det! Men det börjar bli jobbigt att hålla ögonen öppna nu så jag ska dricka upp sen göra mig i ordning för sängen.
Imorgon är det skola igen och det betyder gympa. Hoppas bara jag inte får ont i halsen av ansträngningen. :/ Och så skulle Robin komma och hälsa på imorgon med. :D Och så ska vi köra till Växjö någon dag snart och shoppa åt honom. Jag nästan tvingade med mig själv och sa att jag kunde vara smakråd. Haha Han säger med att jag inte få ha med mig pengar för då kommer vi aldrig därifrån. Elak han är va, tjejer? :o Jag KAN faktiskt ta det lugnt och låta bli att gå i två timmar i varje affär men Robin vägrar tro mig. :( Så dum. Men det löser sig. Jag kommer ha med lite lite pengar iaf. Om det skulle bli en såndär Åh-fyfan-detdär-MÅSTE-jag-bara-ha-grej/kläder. Haha :D

Aja, godnatt allihopa!
Puss /S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback