26/8 Torsdag.

Har precis ätit pyttipanna och satan vad gott det var! Äckelmätt nu så det skriker om det. Haha!
Dagen: Ja, den har inte varit speciellt krävande. Har bara en lektion på torsdagar vilket är svenska vid 12.35 - 13.45. Men idag skulle jag till tandläkaren vid 13.30 så blev ingen svenska för mig... Borde gått dit och kollat läget men det blev inte så. Allt blev så fel där. Så har varit i skolan från 08.15 - 13.00 ungefär utan att gå på en enda lektion. Nödvändigt. (Y) Haha Träffade Joel och Andreas lite med, det var både roligt och trevligt. Har saknat dem så. :(
Efter skolan var jag hos tadläkaren. Fick väldigt bra kritik för mina tänder. Så vita man kan få och aldrig haft hål osv. Hon var helnöjd med mig. Hihi :D Efter tandläkaren så var jag med Madde. Vi drog hem till henne och hade mysigt. Tittade på bilar och sexiga killar på google. Sen kom John dit, vilket var väldigt trevligt. Tyvärr fick jag åka hem med min mami och papi efter att jag och Madde handlat på ÖoB (vi måste ha den dagliga dosen choklad).



Söt sommarbild på mig i en sommarklänning.
Hade velat ha den på mig i skolan men det är alldeles för kallt. Buhu! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback