Grafisk Kommunikation till 13.50.

Sitter i skolan på Grafisk Kommunikation nu. Vi ska designa vårt egna tuggummipaket. Och ja, det är lika tråkigt som det låter. Haha! Man ska göra egen logga eller logotyp och min heter Yummie Gum. :D Assött namn tycker jag. Men ska göra 6 tuggummipåsar och 6 tuggummipaket och 3 av varje ska gå till två olika målgrupper. (fasen vad de gör allt komplicerat!) Håller just nu på i InDesign med påsarna till killarna. Försöker hitta något bra typsnitt. Inget kul att veta för er men ändå...
Jag är orolig men det är bara ett par personer som vet varför. När jag kommer hem idag gör jag det. Usch! Hoppas det är falskt alarm. Hehe Om jag ska berätta vad det är? Nej, inte nu iaf. Kanske kommer skoja om det senare, men inte nu.
Nu ska jag försöka få ihop layouten till de jävla tuggummipåsarna. (och kolla lite, lite på Nelly.com. (a) )
Bai! :*
-
Edit; Som ni kanske ser så har jag fixat med bloggens utseende med. :D Satt från ca 21.30 till 01.30 inatt. Haha! Sjukt vad tider flyger iväg när man håller på med bloggen. Meningen var att jag bara skulle justera lite såsaker. Jo visst bettan. Men är nöjd med den. Småjusteringar behövs fortfarande och bakgrunden är bara tillfällig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback