Pepp inför my Sweet 18 pardyy!

Jag och mamma kom hem för någon timme sen ungefär efter att ha handlat lite och haft lite time on our own. Det var både trevligt och mysigt. Vi gick runt lite på stan och gick in på Kappahl där båda fyndade lite. Jag hittade en söt, vit tunika, strumpbyxor och vita sandaler och mamma hittade två tunikor och likadana sandaler fast svarta. Sen gick vi vidare till Lindex och det är för fan livsfarligt... Haha! Sjukt vad grejer man hitta där. Väskor, smycken, skor, kläder osv. Men idag köpte jag bara lite dyrare, fina strumpbyxor som är tills imorgon. :) Kommer vara helt vit. :D Sen pausade vi med att äta glass på Glass-torget, inte billigt. Haha! 66 kr för två st bägare med två kulor och mjukglass + topping. :P Men men. Gott var det iallafall!
Sen körde vi och handlade lite på Citygross. Jag har gjort en god gärning idag med; Log sött till en söt, blåögd kille som jobbade där. Han blev nästan helt ställd. Haha! ^^ Men men. En god gärning är en god gärning. :)
Sist åkte vi hem och så gjorde mamma pyttipanna och stekt ägg och det var goooott!

Nu sitter jag här, borde inte det egentligen för jag måste fixa lite inför imorgon:
- Byta tillbaka till min breda säng
- Hugga ner fucking björkar. xD
- Städa rummet betydligt bättre än igår.
- Plocka fram allt jag ska ha på mig imorgon.
- Plocka ihop allt som ska ner till Bystugan.
- Maila support om min mobil.
- och sist men absolut inte minst läsa igenom min Veckorevy-tidning jag köpte idag. <3

Så aa. Ni får en bild med. Inte ny men... Cilla är med på den och saknar henne. Så nu vet ni.
(och jag saknar mitt mörka, tjocka & älskade hår som jag har på bilden. :'( )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det då :)?

Snälla visa outfit o kom me lite tips för o få till bästa möjliga 18-års fest. Ska ha min snart:)

2010-08-16 @ 13:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback