Anonyma idioter som tror man tar åt sig personligen? Aldrig i livet.

Ni som kommenterar era idiotiska kommentarer som till exempel denhär:

"HAHHAHA HURFAN SER DU UT!? DET SER UT SOM DU HAR SLÅTT DIN NÄSA I VÄGGEN! HAHAHHAHAHAHAHAHHAHA. DU GJORDE MIN DAG. JÄVLA HORA SOM STRULAR RUNT OCH KNULLAR RUNT MED ALLA OCH TROR ATT UD ÄR VÄN MED ALLA! ELLER JUSTE, DU TAR INTE BETALT DU GÖR DET FÖR FREE, JÄVLA SLAMPA !"

För det första: Det står ett IP-nummer under varje kommentar man får, och under denna så visade det sig att du bor i Halmstad eller skrev från en dator där (denna information stämmer inte alltid, men ändå). Tänk dig för. Nästa gång jag får en sådan här liknande kommentar så anmäler jag det för jag tål inte sånt här jävla larv!
För det andra: Jag tar inte åt mig från en anonym idiot som sitter bakom en dator och vräker ur sig såna saker. Tycker du såhär om mig som du skrev, så tycker jag du ska säga det rätt i mitt ansikte, annars är du bara en feg jävla person som inte vågar stå för dina åsikter.

Jag förstår inte vad meningen är att tracka på andra? Speciellt inte anonymt och på Internet?
Näe... Ni är bara fega. Det är det som är sanningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, det är mer troligt att det är en person som vill ligga med dig men har kommit fram till att han både är för ful och för misslyckad för att någonsin få chansen till det :)

2010-12-15 @ 10:53:42
Postat av: Anonym

tillägg



Personen bör lära sig skriva på svenska, det där är vidrigt.. "slått"

2010-12-15 @ 10:54:40
Postat av: Lollo

Sosso det där som den personen stavas AVUNDSJUKA den personen har nog dåligt självförtroende eftersom den inte vågar stå för vad den tycker utan skriver sin patetiska kommentar anonymt. Nä FEGT att inte kunna stå för vad man tycker!!

2010-12-15 @ 18:06:51
Postat av: Anonym

Sosso det där som den personen stavas AVUNDSJUKA den personen har nog dåligt självförtroende eftersom den inte vågar stå för vad den tycker utan skriver sin patetiska kommentar anonymt. Nä FEGT att inte kunna stå för vad man tycker!!

2010-12-15 @ 18:09:01
Postat av: Micke

Haha sicken idiot, du är söt ju :)

2010-12-17 @ 23:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback