Bilder/videos från igår.

Här kommer lite bilder och en liten text till varje bild så jag slipper skriva långa uppsatser. Jag vet själv att man ofta inte orkar läsa långa texter om vad någon gjort så jag lägger upp bilder & videos. Lite mer intressant på det viset. :)

Btw, har tagit alla bilder med mobilen, samt videorna så klaga inte på kvalitén. ^^


Några killar som sjunger 'vackert' på Torino inatt vid halv 4. Haha!

 


En liten video från igår när vi var hos mormor och morfar. Vi hade en.. udda, men rolig tomte detta året. ^^

 


Texas är ganska trög. Han gör allt för att få en jäkla nöt. :P Men han förstår inte att han måste sitta fint först.


Mormor & morfars gran. Mysigt det är hos dem va? :D Älskar att vara hos dem.


Ta lite paket. :D


Mysig bild tycker jag allt. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback