En ensam kväll och natt väntas.

Ja, nu ska jag hämta asmycket vatten, byta om till myskläder, hitta en bra film och sedan gosa ned mig i min älskade (men knarrande) säng och vila upp mig. Jag har lovat Cilla detta så att jag säkert kan komma på hennes och Kristians inflyttningsfest imorgon. Det kommer nog bli askul tror jag. Har dock ingen alkohol, och det suger för jag är ölsugen som... en gnu? Och det är inte bra. Abstinens..dsfnkanglknö. SKojar bara. Man kan förfan ta på min kassa humor nu när jag är trött. HAHA! Förlåt mig.

Saknar "C". (a

Ett par bilder jag tog nyss kan jag bjuda på med. PÖSS


JA! Jag har ett sår på näsan och det fick jag i sömnen. Jag börjar undra vad jag drömmer om...



Jag vet att jag är sexigast i Sverige. Haha!


Kommentarer
Postat av: A<3

<3 Wooooooow <3

2010-12-18 @ 00:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback