Goooooooooooooood! -_-'

Jag är trött som ett jävla djur! Jag förstår inte varför. Har dessutom tillfälligt PMS eller någonting också. Minsta lilla irriterande grej blir en big deal idag. Hatar när man är elak, irriterad på de omkring mig utan att mena det, att det bara blir så liksom. Så jag varnar er för er egen säkerhet idag: Gör eller säg inget som kan få mig irriterad, för er egen skull. Jag kommer bara vara otrevlig och typ... ryta. Och fräsa som en puma. Gah...

Saknar Markus lite med faktiskt. Träffade honom i helgen, men nu i veckorna jobbar han i Steninge och sover där från måndag till torsdag och är ledig på fredagarna (om jag förstått det rätt). Förra veckan sov han hos mig på torsdagsnatten och denna torsdagen är vi troligen hos honom. Mer sovmorgon för mig. :D Börjar 09.40 på fredagar. Men han kommer inte hem förrän vid 18-tiden på torsdag så måste vara i stan från 2-tiden till 6 så vill någon ta en fika, gå på stan eller något så säg gärna till. :)


Här sitter jag i skolan och bloggar och ser allmänt sur ut...



Kommentarer
Postat av: HHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

HAHHAHA HURFAN SER DU UT!? DET SER UT SOM DU HAR SLÅTT DIN NÄSA I VÄGGEN! HAHAHHAHAHAHAHAHHAHA. DU GJORDE MIN DAG. JÄVLA HORA SOM STRULAR RUNT OCH KNULLAR RUNT MED ALLA OCH TROR ATT UD ÄR VÄN MED ALLA! ELLER JUSTE, DU TAR INTE BETALT DU GÖR DET FÖR FREE, JÄVLA SLAMPA !

2010-12-14 @ 12:21:21
Postat av: Anonym

Du som kommenterat: jävla idiot!! Vad e det för fel på dig??

2010-12-14 @ 13:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback