Gyllene Tider -81.

Har suttit och tittat på en dokumentär från -81 med Gyllene Tider på tvn. De är ju så jävla bra! Visst, deras låtar innehåller mycket lala-nde  och sådär, men de är jävligt bra ändå. Bara erkänn!
Jag kommer aldrig glömma när jag såg dem någonstans.. för flera år sedan, live. Det var jätteroligt och jag kunde stå nästan framme vid scenen, det var knappt inget folk. När det var så hade jag inte hört så många låtar. Kunde 'Gå och fiska' och 'Sommartider' typ. Men ändå, det var så himla kul att se dem live.
Jag har även växt upp med dem över huvud taget. Älskar dem.

Här är ett klipp med Gyllene Tider från -81 med låten 'Ljudet av ett annat hjärta'. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Anonym

shalaLAla

2011-01-01 @ 10:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback