Lagar mat och städar rummet lite smått.

Åh vad jag fryser! :( Jag håller säkert på att blir sjuk, det hade inte förvånat mig ett smack.

Håller på att passa maten (stek och klyftpotatis, mums!) och städa mitt rum. Gud vad det såg ut här innan. Usch! Kläder överallt och saker som inte hör hemma på mitt rum osv. Hatar när det är stökgt. Än värre om det är dammigt.

Kvällen igår vart riktigt lyckad tycker jag. :) Inflyttingsfest hos Cilla och Kristian där det vart fullt ös ända till slutet sedan gå ner till Garvaren där många gick in och såg Sean Banan. Men jag ville inte se honom så var ute och pratade lite med Tezzan tills Andreas, Joel, Louise och Niclas kom. Då följde jag med dem och det blev hem till Joels lägenhet och umgås lite. Slutade med att jag och Niclas somnade i dubbelsängen, Joel och Andreas på sofforna och Robin i en annan ej så hel säng. Helt utslagna. xD Det var ganska segt att vakna idag. Törstig var man med. Undrar varför? Haha!


Just nu är jag mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback