Uhm... Aa.

Efter helgen i Västervik har jag inte haft någon lust alls att blogga. Har inte varit på bästa humöret om man säger så. Jag är fortfarande på dåligt humör när jag tänker tillbaka, men jag vet att jag har trogna läsare till min blogg så får uppdatera så det händer något litet iallafall.

Jag har precis ätit nåt litet och nu tänkte jag städa lite på rummet. Det känns otroligt stökigt och snuskigt framför allt. Dammigt och annat äckel. Usch usch! Efter det blir det att hoppa in i duschen och sedan vänta på ett besked från Andreas för vi ska in till stan och sladda lite i fina (och mysiga) vädret.




Random, fjantiga bilder som jag tog aaaalldeles nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback