Underbara Internet och bredband. <3

Jag håller på att... 'köpa' en massa tecknade filmer. Haha! Känner mig ganska barnslig, men de är så bra! *nyss blev lejonkungen klar. awesome.* Så ikväll blir det att klä granen och sedan kolla en massa film. Hehe Jag har mer än gärna ett film-marathon med någon så säg till om ni vill vara med. ^^
Jag är lite sur för jag hittar inte 'Miss Secret Agent'. :( Den är ju så jävla rolig. xD

Jag håller på att ladda ner:
My Little Pony
Lilo & Stitch
Lejonkungen
Bambi
Bambi 2
Hitta Nemo

Någon som har mer filmtips? :)
Skriv gärna!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Bernad & Bianca, Snövit, Som hund & katt, Det regnar köttbullar, Alvin and the chipmunks 1 & 2.

2010-12-22 @ 19:37:38
Postat av: A<3

Jag vet att du är en god vän till mig

2010-12-22 @ 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback