Utan dig så faller allting isär...

Denna låten, eller snarare remixen, lyssnar jag på nu. Den väcker både gamla minnen och känslor då jag alltid lyssnade på den när jag var yngre och man inte hade några problem. Då kärlek var att hålla en kille i handen. Då vänskap var att ha samma intresse som t.ex barbie. Längtar tillbaka till den tiden då allt var så enkelt byggt. Det var bättre när man var liten. Så är det.
Jag har inte hört denna låten på flera år för låten försvann när min andra dator kraschade. Men nu hittade jag den på youtube och blev överlycklig.
Så är det någon som har denna låten så får ni jättegärna skicka den till mig!


Kommentarer
Postat av: a s

Vacker sång

2010-12-31 @ 17:27:47
Postat av: a s

Önskar gott nytt år

2010-12-31 @ 18:58:13
Postat av: a s



Om en droppe vatten var en kram,

skulle jag ge dej havet.

Om ett moln var en puss,

skulle jag ge dej himlen.

Och om kärlek var värme,

skulle jag ge dej solen

2011-01-02 @ 01:35:36
Postat av: W

http://www.mediafire.com/?499t50qgcr7dpqk



Då har man gjort dagens goda gärning...

2011-01-04 @ 19:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback