Filmkväll med Parro & Tim. :)

Igår kom jag hit till Parro någon gång mellan 4 och 5. Vi färgade mitt hår och hon klippte mig (så jävla skönt!) Så nu är jag en riktig brunett då håret blev riktigt mörkt och snyggt. :D Jag är hur nöjd som helst. Tack bästa Paulina! <3
Senare på kvällen kom Tim Kvant och vi hade mycket trevligt och roligt ihop. Vi var inne på felsms.com som är en hysteriskt rolig hemsida. check it out! Sedan tittade vi på slutet på Mirrors... Men det var roligt. Tim var däremot rädd fick man höra sen. ;) Haha naw. Jag älskar den dock. :D
När den var slut gick vi och la oss. Då berättade Parro spökhistorier och ja, lite nojiga blev vi. Haha! Men det var cosyyyyyy.

Snart kommer mamma och hämtar mig så jag kommer hem.
Just det, i fredags var jag med Robin och på fest hos Cilla och Kristian och DET var roligt. :D Tack Cilla & Kristian för en trevlig kväll. :D <3 Sedan sov jag hos Robin. Det var tydligen kallt när vi åkte hem men det har jag inget minne av... nej, jag var inte helt nykter. Massa saker jag inte minns men jag gjord iaf inget dumt. Som typ Cilla och hennes lover! ;) HAHA! Awesome!

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback