13 dagar till min 18-årsdag

Faaaan! Jag orkar inte vara sjuk! Jag bara nyser och nyser och tårarna slutar aldrig komma bara för att det känns som att jag ska nya vilken sekund somn helst. John smittade troligen mig så nu är han nästan frisk och jag är inne på den värsta perioden av förkylningen. Kul...
Idag är det bara 13 dagar tills jag fyller 18! IIIH! Och den dagen kommer bli mer speciell än så, men vad  det är, är fortfarande en hemliget. ;)

John är i skolan och jag är hemma hos honom och har det tråkigt. funderar på att gå in ioch få sällskap av Lilian en stund och kanske få i sig frukost och lite kaffe så man blir lite pigg iallafall.

DAMP! Jobbigt att nysa vafan! aja, FRUKOST NU. <3 bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback