Ännu en tråkig kväll själv

Jag har jättetråkigt och pappa svek mig nu så jag kan inte åka till skeen ikväll. Fan med! Det enda jag gjort nu i flera timmar är att ta kort och redigerat dom. Kul liv. (Y) Nej. Jag vill inte slösa tid på att vara hemma, jag vill vara med min pojkvän. Det värsta är att jag vet att jag vet att han inte ens sover i hans stora sköna säng om inte jag är där. Han ligger på soffan bara för att han saknar mig så mycket. Han kan inte ens ligga där när det är nybäddat och min egen doft eller parfym/shampoo-doft inte fastnat där än. Det känns hemskt. Jag menar, soffan är inget bra ställe att sova på för ryggen. Det är hårt och jävligt.
Aja... Vad ska man göra nu då? Ingenting typ. Lägga in bilderna från kameran kanske? Ja, så får det nog bli. Och kom på att pappa köpt Kellogs Röda bär till mig idag. Det är gott det! Så det får bli en skål flingor som kvällsmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback