Äntligen fredag & nyklippt!

Idag var det skola och jag orkar inte berätta hur det var för det är trist och att läsa, men var på stan lite iallafall och på Soc. Efter det så hämtade mamma mig då körde vi till Maxi och jag köpte en Shake att dricka till lunch för jag hann inte äta på skolan idag. Men det är nice. Köpte en liten Meal Bar också och den var god. Var så jävla sötsugen så. Just ja! Köpte den nya Lokan krusbär och päron. Jag blev lite besviken för alla sa att den var hur god som helst, men den är ju god.
Efter skolan hade jag och Bea följe upp till Björkstigen för hon skulle till Cape. Där sa vi hejdå och jag fortsatte mot Rönnäsvägen hem till en viss Paulina för hon skulle klippa mig. Jag bara älskar hennes föräldrar! Lilla Eva och Palle... Så söta. Och roliga. haha! Är jag och Parro efter eller finns det ord som heter "pula"? Hahaha! Gud vad jag skrattade!
Eva: "Men det är jättebra att du '(Paulina) och Palle åker och handlar, då kan jag gå runt här hemma själv och pula lite för mig själv." Efter det kommer självklart Parro med en sån jävla kommentar så jag börjar gapskratta. Hahaha!
Vet ni vad "flåt" är för något? ..... Näe anade nästan det. Det visste inte jag heller, men det är smör. Hahahahahahaha! Palles egan ord för smör. xD
Parro: "man får fan ha en ordbok om man ska vara här!" Hahaha ja...  Parro, du säger då fan saker vid rätt tillfälle. x'D
Parro vafan. Vi har alltid så jävla roligt ihop, varför i helvete träffas vi inte oftare då? :o Det stör mig. Och så kan vi se på Långbens semester med. hahahahahaha! x'D Vad var det hon sa till sin big mama-bulldog till pappa? Har fan glömt. :(
-
Här är en (ganska dålig) bild på mitt nyklippta hår. Men ja, Jag är SKITNÖJD!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback