Det finaste jag har är Dig... ♥

Jag KAN inte sova...
Jag vill inte vara utan dig en minut. Jag vill alltid vara med dig. Alltid alltid!
Jag önskar vi kunde spola fram tiden till då vi har en lägenhet tillsammans, eller iallafall någon av oss. Då skulle vi aldrig behöva vara ifrån varandra. Aldrig känna saknaden efter den man älskar. Jag älskar dig så högt så du anar inte.
Kärleken för dig blir bara starkare och starkare ju mer jag är med dig och jag är så himla glad över att du är min. Bara min. Om något någon gång skulle hända hända dig och du försvann från mig... så vet jag inte vad jag hade gjort. När jag tänker på det så mår jag dåligt och vill bara hålla om dig och hålla dig trygg hos mig i min famn. Så också jag kan känna din värme och trygghet. När jag tänker på dig och mig, våra kyssar, kramar och mysiga/busiga stunder så ler jag omedvetet, och medvetet, och jag känner lycka till högsta grad.
Du är verkligen det bästa som hänt mig och du är den finaste människan på jorden. Jag älskar dig över allt annat och jag vill inte leva mitt liv utan dig som en del av det.

Jag hoppas du blir glad av det jag skrev, och inte tvärt om. Det vore hemskt.
Kyssar på dig när du läser detta
.
You know you love me /Din Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback