Ett litet godnatt-inlägg

Nu är jag trött som fan alltså. Mina ögon gör typ ont. Ska dricka upp apelsinjuicen, borsta tänderna sen lägga mig i sängen och iallafall försöka sova. Det första jag gjorde när jag vaknade idag var att nysa 3 gånger sen fortsatte det hela dagen. Men värst var i förrgår. Jag nös stup i kvarten och ögonen rann hela hela tiden. Jag var helt röd och irriterad under högra ögat pga att jag torkat tårar hela dagen med tröjärmen. Haha
-
Jag vill vara med  min John. Nu! Med detsamma! :( Vill inte vänta mera. Det har ju gått en hel dag för fasen! Får se om jag kan åka till honom imorgon eftermiddag. Mår inte helt bra utan dig, John. Vill alltid vara nära dig.

Godnatt allahopa. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback