I skolan med multimedia

Nu har jag multimedia. Det är så jävla tråkigt. Jag dör hellre. Dock så var det obligatorisk närvaro på UF-föreläsningen som ska vara vid 10.15 så vi kommer ifrån denna tråkiga lektion lite i alla fall. :) Det som är bra med idag är att jag ska hem till min älskling efter skolan. 
Det var så kul att träffa honom i morse igen. Det första jag gjorde, som vanligt när jag kommer till honom på morgonen, var att krypa ner under de dubbla täckena som är varma som fasen och det är kallt i rummet. Och det bästa är att där under ligger en jättevarm pojkvän som kramar om en hårt och pussar en i pannan. ÅH VAD JAG ÄLSKAR DET OCH ÅH VAD JAG ÄLSKAR HONOM!

Kommentarer
Postat av: despicable

fan vad söt jag är. :)

2010-03-05 @ 16:22:35
Postat av: Sophie

Aa , jag vet.

2010-03-05 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback