Klar OCH nöjd.

Som ni kanske ser så har jag fixat till bloggen litegrann nu.  Ja, det är väldigt 80-tal med de starka färgerna mot svart. Jag tänkte ta vit bakgrund först, men det hade blivit för mycket. Dock är det väldigt väldigt 80-tal det med. Men jag är nöjd som det är just nu. Undrar bara om Jasmine kan fixa en snygg header till mig så hade allt varit perfekt! :) (Jag ska få ihop ett par bilder jag vill ha till den så ska du få dom sedan.)
-
Jag mår bara sämre och sämre. Pappa tyckte jag skulle stanna hemma imorgon också... Det tycker ju inte jag, men jag har en känsla av att om jag nu går till skolan så kommer jag vara otrevlig, lättirriterad och trött/hängig, så... jag vet inte om jag orkar det. Jag vet att jag måste till skolan, men ingen idé när man inte kommer lära sig något. Tyvärr... FUCK SJUKDOM säger jag bara!

NU ska jag få i mig typ... C-vitaminer, ska dricka BRAVOs apelsinjuice.<3

Miss ma babayyy too :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback