Miss the beat, the rythm and the feeling <3

Jag måste måste erkänna en sak. Ingenting allvarligt, inte för allmänheten iallafall. Men jag saknar dansen något så otroligt! Både bellyn och streeten. Det är synd att själva läraren ska göra så man inte vill fortsätta och att hon är negativ och lägger massa dålig kritik på en speciell person. Det är klart man inte vill fortsätta dansa om hon hela tiden säger personlig dålig kritik på en enskild individ. Det är inte så konstigt att en massa slutar att dansa då. Det går inte att fortsätta dansa om man inte är där för att få göra det man älskar, det man betalat så mycket för att lära sig. Jag slutade av den anledningen. Jag fick inte någon sär-behandling av min danslärare, men när jag en gång var med om att hon gjorde så så ville jag inte fortsätta. + då att det kostar massa mer att dansa en termin nu av två. Man behöver dansa två terminer för att få uppträda och för att bli klar med en, två eller tre danser. Men att betala nära 1000:- för varje halvår känns lite för mycket. Iallafall för mig.
Saknar det iallafall så jäkla mycket! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback