Nu fan har jag bestämt mig!

Yep! Jag har bestämt mig för att jag FAN ska gå ner i vikt nu. Hittade en tjejs blogg (http://vanillacupcakes.blogg.se/) och hon använde Naturdiet drinkmix i en 3-4 veckor och hon gick ner 9 kilo. Helt underbart! Jag hade varit supersnygg om det försvann 9 kilo från min mage, bröst och ben ju! Då hade jag troligen och säkerligen fått den drömkropp jag alltid velat ha.
SÅ. I morgon ska jag till Maxi och köpa ett "Bigpack" Naturdiet Drinkmix.
Hon hade svarat på några frågor som hon fått av läsare (se nedan) och att dricka 4-5 påsar om dagen kommer bli svårt, men jag vill bli nöjd över min kropp. Framför allt vill jag få mindre bröst, och eftersom de bara är fett så är det dem som kommer försvinna först. YES!
-
Älsklingsjohn- hjälp mig med detta. Helst 5 påsar om dagen.
-

Anonym 2: Imorgon ska jag också börja med det där för första gången! Har du några tips för att klara de första dagarna?

Svar: Drick 5 portioner naturdiet om dagen. Drick ca 2 liter vatten. Stå emot frestelsen att äta/dricka något annat. Det är otroligt tufft i början. Men håller man sig till endast shakedieten avtar hungerskänslorna efter ca en vecka.


-----
Är det någon som kan ta och berätta för mig om hur man länkar t.ex en blogg i sitt inlägg? Är jag trög som inte kan det eller hänger jag bara inte med i sånt där? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback