Ny kategori

Jag vet att många gillar att läsa, men inte hela böcker. Därför har jag nu lagt in en ny kategori som heter "Sex & sånt". Jag vet inte riktigt själv vad som kommer dyka upp här, men det blir väl noveller, korta som långa. Jag älskar själv att läsa noveller (och sexnoveller) så jag tycker det ska bli roligt.
Bara för att få igång allt så lägger jag in mitt "Sexastro".

Sexastro
Fiskarna - 19 februari–20 mars

Som älskare: Den flyktiga fisken hamnar ofta i ytliga förbindelser. Den är zodiakens mest komplexa tecken när det gäller kärlek. De smälter samman med den de älskar och gör allt för dem. Fiskkvinnan attraheras av utseende, sexighet och romantik. Hon älskar att kura framför brasan och ha sex hela dagen. Fiskmannen är inte svår att fånga, problemet är att behålla honom. Han är en ömsint älskare, magisk rolig och sexig, men hans känslor går snabbt över.

Här hittar du fisken: På vinbarer, pubar och klubbar.

Dejtingtips: Gå till en champagnebar och fortsätt med ytterligare en flaska ute i månskenet.

Tänder på: Sex i badet eller i havet.En Fisk gillar att spruta.

Favoritfantasi: Lyxprostituerad, eller att bli dominerad av någon som bokstavligen trampar på kroppen.

Avtändande: Fåfänga, svartsjuka och materialism.

Sexleksak: Vattenpistol i plast.

Bäst sex med: Kräftor, vädurar och lejon.

Sexstatistik: 75 procent av fiskarna tillfredsställer hellre sin partner än sig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback