Piercing?

Japp! Jag ska pierca mig. Eller ja, som det ser ut nu. Dock har jag en liten beslutsångest eftersom jag inte vet var någonstans jag ska pierca mig. Någonstans runt munnen, alltså labret, monroe, snakebites eller off-center labret (enligt wikipedia) den sitter alltså på antingen höger eller vänster sida i underläppen.
Jag har frågat folk vad de tycker passar mig bäst men fan heller att alla ska tycka lika. Det är jämt mellan alla alternativen. Själv vill jag ha monroe tror jag. Jag tror inte att jag passar i annat.
Jag hade tänkt ge Parro äran att pierca mig som en 18årspresent från mig själv. Dock kommer jag nog troligen få ha bioplast men jag kan ha ett annat material på kulan. :)

BIOPLAST: Är Biokompatibel & extremt flexibelt.
Kan förkortas till olika längder och kan gängas med alla sorters metallkulor.
Orsakar mindre svullnad och infektion.
Kortare läketid än många andra material.
Ingen allergi (inget nickel).
Kan steriliseras med autoclavering.
Kan kombineras med 346L, Silver och Guld.

Denna hade jag velat ha. Den är snygg. Och i plast. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback