Tiden går sakta och saknaden är stor

Somnade framför tvn när jag tittade på beck innan. Hur skönt som helst att sova, och när jag vaknade tänkte jag "Oj, jag måste ha sovit en bra stund". Men när jag tittade på klockan så hade det gått 45 minuter... Så jag satte mig vid datorn istället. Spelade Happy Pets på FB och fixade i akvariet sedan tänkte jag starta ett Zoo på Zoo World med, men jag fattar fan ingenting. Haha! Antingen är jag trög eller så får dom göra om det spelet.
-
Nu hade jag tänkt baka någonting... eller kanske sätta på kaffe? Jag smakade Ballerrina kladdkaka innan och fyfan vad goda dom var! Helt underbara ju. Kaffe + kladdkaka-kaka låter gott.  Ska kanske klä på mig lite också? Sitter i nattlinne nu. Måste duscha med... Åh jag orkar inte! :( Jag orkar ingenting förutom att bara sitta och ligga i princip. Jag har inte feber som det är nu,  men kroppen är svag och lättstött ändå.  Jaja, nu ska jag se om jag kan fika lite.
-
Saknaden är stor, ja. Efter både vänner och pojkvän. Det är vekligen många vänner som jag inte träffat på flera månader. Och jag överdriver inte. Det känns inte bra. Vill ju inte förlora någon av dom bbara för att man inte håller kontakten lika bra som med sin mamma. Aja, det får jag ta itu med när jag är frisk.

Förresten! Det är jättefint väder idag. :D Blev asglad när jag vaknade i soffan innan. SOL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback