Tim Kvant Andersson

Tim är den bästa killkompisen man kan ha. Vill att alla ska veta hur bra människa du är, Tim och att våran vänskap alltid ska finnas kvar. Jag tycker det var så himla kul att vi återfick kontakten igen efter att vi skildes åt i 9an.
När du kom hit första gången till mig den 27 december och vi tittade på film ihop så var jag jätteglad. Vi skrattade i flera timmar åt varandra och åt filmen. Ace Ventura är bäst. Eller vad säger du? Det var också då jag upptäckte din parfym som doftar helt jävla underbart! xD Mitt rum inklusive min säng och sängkläder doftade så sen. Inget dåligt i sig, men kunde ju fan inte sova för att det doftade så gott. Efter den gången så dränkte du dig i den parfymen. Kunde ju inte låta bli att dofta på dig (inte bokstavligen dock. :P). Jävla synd att den är slut nu. Buhu... MEN den kvällen iallafall, blev till att vi smsade på kvällen/natten. Men jag hade så himla trevligt och roligt då. Önskar vi kunde åka tillbaka i tiden tills då.

Lika roligt hade jag när du, jag och Parro var hos henne. Dock blev det ingen filmkväll som det var bestämt, men trevligt hade vi då fan! Vi pratade mesta delen av kvällen och senare vid 12slaget la vi oss till rätta på din och min madrass och Parro läste spökhistorier. Vi blev lite nojjiga där, speciellt du. Men du klarade dig utan att vi dödad av en docka med långa naglar. Haha!
-
I'm so glad that you're MY friend. Don't forget 'bout our friendship.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback