Andreas Eliasson 19 år idag!

Och det firar vi med en bildbomb med Andreas! :D
Grattis plutten!

Den 1:a September detta året var det 4 år sedan vi träffades första gången och jag har aldrig ångrat att jag träffade dig. Visst, som alla vänner så har man blivit förbannad någon gång då och då, men det har gått över. Det är då man vet att det är riktiga vänner. Vi har slagits, retats och hånat varandra som fan men i slutändan så har vi blivit vänner igen. Vi har så många roliga, konstiga och galna minnen ihop. Och där kommer de andra i "gänget" in i bilden med; Robin, Joel och Louise främst. Men du är nästan alltid på glatt humör och har de mest galna idéerna av oss.
Du var 15 år när jag träffade dig första gången och jag kan inte låta bli att säga att jag har märkt hur du har mognat och ändrat dig på vägen tills nu. Men det ska jag inte gå in på nu. Haha!

Hoppas du får en världsbäst födelsedag lilla gubben! ^^, Här kommer lite bilder på dig. Du kommer säkert minnas när de togs och sånt roligt.











Min 18årsfest.


1 september 2006. Första gången jag träffade Andreas. Så liten! Haha




April 2007.






2006 anar jag.












April 2007. En liten Andreas första gången vi var i hans stuga (om jag minns rätt)


Sommaren 2006 tror jag.


Nyår 2009 -2010


Andreas student. Så stilig så!


Midsommar 2010. Snygghatten!








såg astjock ut. haha


Midsommar 2010. Jag är solbränd som fan och Andreas verkar stupfull. Tummen upp!

Nu hittade jag inte fler bilder men det ska tas fler nu i helgen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback