Dagens dåliga (men sanna) sanning.

Jag har förstört så pass mycket genom att visa att jag är en god, äkta vän.
varje gång jag försöker göra någon glad eller göra en god gärning för mina vänner så går allt åt helvete.
Tredje jävla gången nu inom två veckor. tänker inte skriva något till mina vänner längre, det uppskattas inte, det bara förstör.

får väl göra detta i smyg också. som allt annat. jag är nog inte bra för människorna i min omgivning helt enkelt.

tack för mig!

Lade ut detta på bdb med, vill att alla ska läsa för det börjar bli jävligt jobbigt att behöva ljuga och smyga med allting.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Tkr du gör rätt i att itne ljuga elr smyga med allt är ju baar fel då är man ju oärlig bättre att vaar ärlig ist & stå för vad man säger & gör frts så i den stilen tkr jag!!!;)

2010-11-14 @ 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback