Dialekter och brytningar är sött!

Det är en kille i filmen som har en dansk brytning och det är så sött! Lite dålig grammatik också: "Det är jättejobbig". Haha, så sött så. Snygg är han med... Haha! Jag tycker att alla borde se filmen. Den är bra. :) Och jag vill också kyssas, pussas och kramas! :( Jag vill också komma till en snygg kille för att han ringde mig och grät, jag kommer dit för att trösta honom och han tar mig med storm. Det låter jävligt löjligt, jag vet. Kåta upp varandra i hissen och sådär... Näe, skojar. Men fan. Äventyrlig kille - jatack!

Det känns som att jag bara sitter och drömmer här. Nu ska jag se på filmen igen. Kanske uppdaterar senare.


Höstbild från förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback