Döda tid med musik & random snack

Svar på fråga: Jo, det är klart jag får sjunga! Pappa vill att jag mer än allt annat ska sjunga och jag med. Det är bara det att jag har varit sjuk två gånger det senaste året så att min hals eller snarare stämband har tagit stryk som fan. Och det har gjort att jag inte kan sjunga bra längre. Jag har fått en mycket hesare röst, vilket gör att jag inte kan ta de toner jag kunde innan. Och jag hatar det. Tänkte dock försöka få pappa att gå med på att gå på sånglektioner. Det kanske hjälper. Det är värt ett försök iallafall.

-

Jag vet inte vad jag ska göra nu. Är trött, eller övertrött till och med, men har inget att göra. Jag hade velat se på en film men jag har inga bra. Jag har bara filmer som jag sett miljoner gånger och som inte längre är roliga. Men får kolla en extra gång. Ska tända lite ljus med. Doftljus med så det doftar gott på mitt rum. Jag älskar doftljus! Det gör att det känns fräschare och mysigare.
Bara för det ska jag skriva upp en minilista på vad jag tycker om. Kan vara bra att veta det till t.ex jul eller födelsedag eller annat. ^^

> Doftljus i alla slag.
Eller ja, ljus överlag.
> Överraskningar.
> Playboy.
> Kaffe.
> Heminrednings-tillbehör. Ex. tavlor.
> Musik.
> Choklad.
> Blommor.
> Skräckfilmer.
(Fet stil är det jag älskar mest.)
Ja, där har ni lite. Finns mycket annat jag gillar men detta får duga.


Nu ska jag byta om till något skönt och bekvämt sen blir det slänga säg i sägen och se på film (om jag hittar någon).

Och gud vad jag saknar kärleken. Sjukligt mycket alltså. Känner mig som den enda i världen utan den. Men det verkar som det börjar arta sig. Vi får se vad det leder till. Saknar dig mannen. :$

Shit... Måste färga håret snart. Men då blire inte mörkbrunt utan svartbrunt! :D Kommer bli bättre tror jag. Varenda gång jag färgar det mörkbrunt så blir jag missnöjd. Blir liksom inte mörkt nog, och svart vill jag inte ha heller. Så ska prova svartbrun. Det blir nog bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback