Fan då?!

Jag börjar fan i mig bli trött! :o Det är inte ofta det händer vid 12. Och absolut inte en lördag! Usch... Det är inte nyttigt för mig att vara hemma ensam utan sällskap och inte göra annat än att bara ligga i sängen och smsa, glo eller se på film. Jag ska nog klona någon av mina vänner. Eller mig själv, men det kan inte vara kul?

Orkar inte skriva mer men jag ska bjuda er på en nice video. Sucka inte nu när ni ser vilken artist det är, hon är en bra sångerska. Och denna låten är awesome. Nästan bättre än 'Can't be tamed '. (lägger till den videon också bara för det.)

Jag ska nog fixa vitlöksdipp och äta salta chips till det. mumma! vem joinar?





Enjoy!





Nu ska jag inte uppdatera mer ikväll. Är övertrött i huvudet så det hade inte skrivits något vettigt ändå. :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback