Film på morgonen.

God morgon!

Är det någon som har sett filmen 'Underbar & älskad av alla'? Tjejen som har huvudrollen i den kan jag känna igen mig i ibland. Eller ja, rätt ofta. Första riktiga scenen är när nyår är. Hon börjar prata med en kille och det verkar som att båda attraherar varandra, hon hämtar champanjen, går tillbaka till honom och då presenterar han sin flickvän. Hon blir självklart besviken och åker hem till sin lilla lägenhet och spenderar resten av nyårsafton ensam. - Det är på det sättet jag hoppas att jag aldrig behöver spendera nyår eller liknande. Ensam, inga vänner, ingen pojkvän och så. Blir paranoid här! Haha!

Louise hämtar mig om ca en timme så ska göra mig i ordning för skolan nu tänkte jag. Har rörlig bild och gympa idag. Boxning på gympan har jag för mig att det blir. Men fan, har ju börjat se på filmen nu...

Later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice hylla. sugen att vara det linnet för en stund :)

2010-11-22 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback