Filmdags tror jag.

Nu ska jag lägga mig i sängen. Inte sova kanske, men ligga och smsa med folk. Småmysigt. Kanske slänga på en film i datorn? Hatar att se på film själv men... Inte mycket att göra åt.

Btw så snöar det. Nice. Hoppas det ligger kvar tills jag fått tillbaka systemkameran från Viktor imorgon så jag kan ta lite fina bilder. Det var längesen jag fotade på riktigt sådär. Dock får snön försvinna efter några dagar och inte komma tillbaka förrän i december. :) På tal om imorgon så är det grafisk kommunikation hela dagen. Det är verkligen jättetråkigt. :( Give praktik?
Imorgon ska jag vara med Yiao och Marcus med. Ska se om det går bra om Markus K kan hänga med hem också. Ju mer folk - ju trevligare. :)

Nu ska jag sätta på en film så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback